tag:blogger.com,1999:blog-1050005181286983405.post3547768778187854962..comments2023-05-24T17:48:41.914+03:00Comments on 14ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής: Δ τάξη - με τίτλο..."Χωρίς Τίτλο"14o Δημ. Σχ. Ηρακλείουhttp://www.blogger.com/profile/14836581679406343522noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1050005181286983405.post-83570940994748113632014-10-01T21:10:23.121+03:002014-10-01T21:10:23.121+03:00Ευχαριστούμε για το σχόλιο. Επιτρέψτε μου όμως να ...Ευχαριστούμε για το σχόλιο. <br>Επιτρέψτε μου όμως να σχολιάσω το σχόλιό σας :-). Συμφωνώ ότι ως δράση η μουσική και η εικονοποίησή της δεν είναι πρωτότυπη (ως σχολική δράση). Για ποιον όμως; Για μένα ναι, δεν είναι. Για σας, προφανώς δεν είναι.. Για τους μαθητές όμως που συμμετείχαν ήταν; <br>Σας διαβεβαιώ πως ήταν. Στην αρχή νιώσαν αμηχανία, μετά αγχώθηκαν, μετά μπερδεύτηκαν, μετά συμμετείχαν, μετά το προσπάθησαν και στο τέλος ...το κατάφεραν. Βλέπετε τίποτα περισσότερο δημιουργικό από αυτό; Όπως γράφετε και στο σχόλιό σας κατέληξε σε .."...μοναδική εμπειρία για τους μαθητές...". Αυτός ήταν ο στόχος και αυτό επισημαίνεται και στο βίντεο...."μαζεύουμε εμπειρίες" :-)<br><br><br>sofilabhttp://www.blogger.com/profile/00483968283706582877noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1050005181286983405.post-36210064756231109892014-10-01T20:13:48.341+03:002014-10-01T20:13:48.341+03:00Εξαιρετικό άρθρο! Είναι τεκμηριωμένο σε κάθε βήμα ...Εξαιρετικό άρθρο! Είναι τεκμηριωμένο σε κάθε βήμα του...καταφέρατε μια ιδέα όχι και τόσο πρωτότυπη (ακούω μουσική και τη ζωγραφίζω) να την μετατρέψετε σε μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές και σε ένα παράδειγμα αξιόλογης πρακτικής για τους συναδέλφους που σας διαβάζουν. Καλή και δημιουργική συνέχεια :)Eirinikhttp://www.blogger.com/profile/16680926729092608559noreply@blogger.com