Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

Δ τάξη - Επανακυκλώνουμε!!!

Αλήθεια τι θα πει επανακυκλώνω;
Λοιπόν...Επανακυκλώνω σημαίνει πως παίρνω ένα αντικείμενο που λογικά θα πήγαινε για
ανακύκλωση, του αλλάζω το σκοπό κατασκευής του και το χρησιμοποιώ για κάποιο άλλο σκοπό. Το "ξαναβάζω στην κυκλοφορία" δηλαδή. Έτσι, αρχίζω και βλέπω με διαφορετικό μάτι πράγματα που μέχρι τώρα τα θεωρούσα απορρίμματα, δημιουργώ, μαθαίνω να βρίσκω λύσεις προβλημάτων στη διαδικασία μετατροπής, μειώνω τα έξοδά μου και μου μένει και η ικανοποίηση της ιδέας που πραγματοποιήθηκε.



Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή....

Προμηθευτήκαμε από έναν όμιλο αντισφαίρισης 20 κουτιά, που μέσα σ' αυτά πωλούνται τα μπαλάκια του τένις. Οι όμιλοι αυτοί αγοράζουν πολλές μπάλες και από ότι μάθαμε πετούν τα κουτιά τους ως άχρηστα. 
Εδώ αρχίζει η δική μας δράση. Τους τα ζητήσαμε και μας τα έδωσαν...

Ωραία!  τι θα τα κάνουμε τώρα;
Αρχίζει η υλοποίηση της ιδέας:
  • Βγάζουμε τις ετικέτες (είναι πολύ εύκολο, δεν είναι κολλημένες)
  • Κόβουμε ένα κομμάτι τεντόπανου που ταιριάζει ακριβώς για να μπει μέσα στο κουτί. 
Εδώ οφείλουμε να εξηγήσουμε πως το τεντόπανο το πήραμε από έναν τεχνίτη που τοποθετεί τέντες. Τα κομμάτια του πανιού που περίσσεψαν και  δεν χρειάζεται ο τεχνίτης...τα χρειαζόμαστε εμείς!!!


  • Ζωγραφίσαμε πάνω στα πανιά πριν τα τοποθετήσουμε. Έτσι θα έχουμε όλοι ίδιες ΚΑΣΕΤΙΝΕΣ αλλά θα είναι και ταυτόχρονα διαφορετικές, λόγω της ζωγραφιάς!!!


  • Αφού λοιπον ζωγραφίστηκαν τα πανιά, θα έπρεπε να έχουμε κι ένα κορδόνι για να κρατάμε την κασετίνα αν χρειαστεί, αλλά και για να την βγάζουμε έξω από τις σχολικές τσάντες. Εδώ το πρόβλημα λύθηκε με τα κορδονάκια που έχουν συνήθως οι χάρτινες σακκούλες των εμπορικών καταστημάτων. Αν ψάξετε στο σπίτι σας θα εκπλαγείτε με το πόσα τέτοια κορδονάκια θα βρείτε. 

  • Εδώ ήταν λίγο επικίνδυνο και δεν το κάναμε εμείς, αλλά ο δάσκαλος. Έπρεπε να δημιουργηθούν οι τρύπες για να περάσει το κορδόνι. Και δημιουργήθηκαν. 

  •  τα πρώτα αποτελέσματα...


και τα τελικά!!!

Πόσο μας κόστισε; Τίποτα!!!
Τι κερδίσαμε; 
Μια κασετίνα που έχει τη δική μας διακόσμηση και είναι μοναδική!!!
Τι μάθαμε
Πως πριν γεμίσουμε μια σακούλα με "σκουπίδια" για ανακύκλωση, ας χαμογελάσουμε πονηρά και ας σκεφτούμε... μήπως θα μπορούσε να αλλάξει ο ρόλος του "ανακυκλώσιμου" από άχρηστο σε χρήσιμο...
Και μέσα σ' όλα αυτά ζωγραφίσαμε, ήταν η ώρα της Αισθητικής Αγωγής βλέπετε :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου