Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β τάξη 2014-15. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β τάξη 2014-15. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

project:"Παραμύθι μύθι μύθι το κουκί και το ...ποντίκι" - Ετικέτα Ποιότητας eTwinning

Στο πλαίσιο του "eTwinnining National" και για τη σχολική χρονιά 2014-2015, συνεργαστήκαμε, δύο σχολεία με τέσσερα τμήματα.

Οι μαθητές των Β1 και Β3 του 12ου Δ.Σ. Ζωγράφου και των Α΄και Β΄τάξεων του 14ου Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής.


Παρουσιάσαμε τα αγαπημένα μας παραμύθια με ένα διαφορετικό πιο σύγχρονο, αλλά όχι απαραίτητα και πιο αποτελεσματικό τρόπο, τα ψηφιακά μέσα. 

Κατά τη διάρκεια του έργου δημιουργήσαμε τα δικά μας παραμύθια, τα δημοσιεύσαμε σε ψηφιακή μορφή, ασχοληθήκαμε με τη μελέτη των αφηγηματικών μορφών και με την εικαστική απόδοση των παραμυθιών. Οι ΤΠΕ διευκόλυναν τη συνεργασία των δυο σχολείων και την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών.


Μετά λοιπόν από μια σχολική χρονιά προσπαθειών....και αποτελέσματος...
...λάβαμε από την υπηρεσία etwinning το εξής μήνυμα:


-------------------------------------------------------------------

Dear 14ο Δημοτικό Σχολείο Νέου Ηρακλείου,

Congratulations! You have been just awarded with the Quality Label for the work you have done in eTwinning.



Τα δύο βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα έργο eTwinning είναι η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των συνεργαζόμενων σχολείων σε όλες τις φάσεις του έργου σε επίπεδο εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα σε επίπεδο μαθητών. Ένα ακόμη βασικό στοιχείο ενός etwinning έργου είναι και η χρήση των ΤΠΕ για την ενίσχυση της συνεργασίας και της επικοινωνίας των εταίρων αλλά και για την υλοποίηση του έργου. Τα στοιχεία αυτά διαφαίνονται σε ικανοποιητικό βαθμό στο έργο αυτό. Συγχαρητήρια!

All the best,

-------------------------------------------------------------------

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Β τάξη - Καλό καλοκαίρι

Οι μαθητές της Β τάξης σας εύχονται μέσα από τις ζωγραφιές τους ένα καλό, 
χαρούμενο, αισιόδοξο καλοκαίρι.

Χρησιμοποιήσαμε υλικά που είχαμε φέρει στην τάξη τη φετινή χρονιά.

Μια χρονιά γεμάτη όμορφα παραμύθια,ωραίες στιγμές,
πολλά συναισθήματα, έφτασε στο τέλος της...
                       

      ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ








Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Β τάξη - Ένα πρόγραμμα για τους λύκους

Την εβδομάδα που πέρασε η Β τάξη υλοποίησε ένα πρόγραμμα για τους λύκους.

Αφορμή ήταν το μάθημα της Μελέτης στην ενότητα για τα ΖΩΑ.  


1η Μέρα
Οι μαθητές κατέγραψαν πληροφορίες και τις έφεραν στην τάξη. Ενθαρρύνθηκαν να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις.


Μετά την αφήγηση του παραμυθιού "Ο Πέτρος και ο λύκος", σχολιάσαμε πως ταιριάζει το κάθε μουσικό όργανο με τους ήρωες του παραμυθιού.

Οι μαθητές διατύπωσαν υποθέσεις με βάση τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους. Ακολούθησαν δύο πολύ καλά ερωτήματα: 
  • Tι ξέρουμε για τους λύκους;
  • Ο λύκος είναι πράγματι κακός;
Αυτά ολοκληρώθηκαν την πρώτη ημέρα. Υπήρχε κι επόμενη όμως!!!

2η Μέρα
Ξεκινήσαμε με παιχνίδι. Ένας μαθητής υποδύεται το λύκο και οι υπόλοιποι μαθητές κάνουν ερωτήσεις.
-Πες μας λύκε...
  • Τι σου αρέσει να τρως; 
  • Τι κάνεις όταν δε βρίσκεις τροφή; 
  • Αγαπάς τα παιδιά;



    3η Μέρα
    Συνεχίσαμε με παραμύθια για καλούς λύκους: 

    • "O λύκος που έγινε μάγειρας" 

    (είχαμε φέρει συνταγές και υλικά για το μάθημα της Μελέτης και τα διαβάσαμε).
    • "Τα τρία μικρά λυκάκια"
    • "Εγώ, ο πιο όμορφος".


    Είπαμε παροιμίες για λύκους και διασκεδάσαμε με γλωσσικά παιχνίδια : 

    ΠΕΙΝΑΩ ΣΑΝ ΛΥΚΟΣ..




    ΣΤΟΧΟΣ:
    Οι μαθητές να ανιχνεύσουν τις αντιλήψεις που εκφράζονται μέσα από τα παραμύθια για τους λύκους.

    4η Μέρα
    Γι αυτό...
    Επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη του δήμου ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ όπου μας ξενάγησαν στο χώρο και αναζητήσαμε παραμύθια με λύκους. Η συγγραφέας, κ. Β. Χατζηγιάννη μας διηγήθηκε το δικό της παραμύθι το οποίο μας άρεσε πολύ.

    5η Μέρα
    Φέτος ταξιδέψαμε σε μια χρονιά που ακούσαμε, διαβάσαμε αλλά και γράψαμε αρκετά παραμύθια. Αποφασίσαμε λοιπόν, ο καθένας από εμάς να βάλει τη φαντασία του και να γράψει μια μικρή τελευταία ιστορία με λύκους άγριους,καλούς, όμορφους, διαφορετικούς..








    Και ζήσανε οι λύκοι καλά,  αλλά κι εμείς ακόμα καλύτερα ...

    Έφη Κακαλέτρη

    Σάββατο 30 Μαΐου 2015

    Β τάξη - Μεταμορφώσαμε ένα δέντρο

    Ξεκινήσαμε την ενότητα στο μάθημα της Μελέτης για τα "ΦΥΤΑ".


    Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν και να σχολιάσουν τις φωτογραφίες του βιβλίου συνδέοντας τες με προσωπικά βιώματα.
    Στόχοι του μαθήματος, οι μαθητές:

    • Να γνωρίσουν τα είδη των φυτών και να τα 
    • ταξινομήσουν σε δέντρα, πόες, θάμνους καθώς και σε φυλλοβόλα και αειθαλή. 

    Εντοπίσαμε τις διάφορες κατηγορίες φυτών (λαχανικά,φρούτα,δημητριακά,αρωματικά φυτά) αρκετά από αυτά τα φέραμε στην τάξη.


    Στη συνέχεια και στην αίθουσα εκδηλώσεων διαβάσαμε τα παραμύθια "Ο γίγαντας πανσές και η Φεγγαρένια" και το "Πρώτο λουλούδι". Αναζητήσαμε τραγούδια με θέμα κάποιο φυτό. Μας άρεσε πολύ το "Μήλο μου κόκκινο" και το "Μενεξέδες και ζουμπούλια".

    Είπαμε πως τα φυτά είναι πηγή έμπνευσης και για τους κλασικούς συνθέτες και ακούγοντας το Βαλς των λουλουδιών ζωγραφίσαμε και στολίζαμε το δέντρο της τάξης. 

    Το μεταμορφώσαμε σε ένα δέντρο που...



     ...μύριζε όμορφα με ρίγανη, θυμάρι, μαϊντανό,δυόσμο, άνηθο και δεντρολίβανο.
    Πλημμύρισε η αίθουσα με μυρωδιές της ελληνικής φύσης.
    Έφη Κακαλέτρη

    Κυριακή 24 Μαΐου 2015

    Α+Β τάξεις - Αισιοδοξία Γέλιο Αγκαλιά Παιδί Ηρεμία...

    Τη φετινή χρονιά οι Α και Β τάξεις υλοποιήσαμε ένα Σχέδιο Δράσης για τα συναισθήματα. 

    Στόχοι του Σχεδίου ήταν, οι μαθητές:
    • Να εκφράζουν τα συναισθήματα τους, 
    • να οικοδομούν - δημιουργούν υγιείς σχέσεις, 
    • να διαχειρίζονται - ελέγχουν τα αρνητικά συναισθήματα, 
    • να καλλιεργήσουν τις κοινωνικές σχέσεις και φυσικά 
    • να συνεργάζονται.

    Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε άλλη μια συνεργατική δράση με το πιο όμορφο συναίσθημα που είναι η αγάπη. 

    Δημιουργήσαμε την 

    ακροστιχίδα της αγάπης.

    Αισιοδοξία

    Γέλιο

    Αγκαλιά

    Παιδί 
    Ηρεμία



     Διαβάσαμε τα βιβλία:

    Σημασία έχει η αγάπη, 

    Μοιράζομαι σημαίνει ευτυχία





    Ως επισφράγισμα της δράσης μας, "δανειστήκαμε " την ιδέα της Δ τάξης "Επανακυκλώνουμε" και αποφασίσαμε να φτιάξουμε την κασετίνα της ΑΓΑΠΗΣ. 

    Ζωγραφίσαμε πάνω στα πανιά από τις τέντες, τα τοποθετήσαμε μέσα στα κουτιά, προσθέσαμε τα σχετικά κορδόνια και και οι κασετίνες ήταν έτοιμες.
    Τραγουδήσαμε και καταλήξαμε, ότι αυτό που μένει στις καρδιές μας και τις κρατάει ζεστές, είναι η ...

    Σάββατο 23 Μαΐου 2015

    Β τάξη , Αν - ήσυχα Νέα 2

    Αφορμή ...οι ίδιοι οι μαθητές.
    Αποφάσισαν ότι ήθελαν να φτιάξουμε και δεύτερο τεύχος μιας και έχουν εξοικειωθεί με τις εφημερίδες και το περιεχόμενο τους.
    Επιλέξαμε:

    • Επαγγέλματα που έχουν χαθεί
    • Όμορφοι τόποι της πατρίδας μας
    • Παιχνίδια από τα παλιά χρόνια
    • Αινίγματα -Πληροφορίες για τα ζώα
    ...κι αφήσαμε την τελευταία σελίδα για να γράψουμε ευχές για το καλοκαίρι που πλησιάζει!





     Η εφημερίδα μας ήταν πάλι σε μορφή zine στο πλαίσιο της συνεργασίας των εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

    Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

    Β τάξη - Από τα παλιά τα χρόνια μέχρι σήμερα και... χωρίς καλώδια


    Διαβάσαμε τα παιχνίδια από τα παλιά χρόνια που μας πρότεινε το βιβλίο της Γλώσσας και στη συνέχεια συλλέξαμε
    πληροφορίες από γονείς, παππούδες και γιαγιάδες.

    Τα καταγράψαμε στην εφημερίδα της τάξης. 


    Μερικά από αυτά ήταν:
    το εφτάπτεροαμάδεςμπερλίνακουτσόσκοινάκι.

    Αποφασίσαμε λοιπόν να αφιερώσουμε τη σημερινή μέρα σε παιχνίδια. Βγήκαμε στο προαύλιο και παίξαμε:

    • Μικρή Ελένη
    • Περνά περνά η μέλισσα
    • Κουτσό
    • Λύκε λύκε είσαι εδώ
    • Αγαλματάκια

    Συνεχίσαμε τη δράση μας, στην αίθουσα εκδηλώσεων και ξεκινήσαμε με το "χαλασμένο τηλέφωνο" που γελάσαμε πολύ και ακολούθησαν παιχνίδια που οι μαθητές είχαν φέρει από το σπίτι τους.

    Περάσαμε όμορφα και μάθαμε ότι μόνο αν τηρούμε τους κανόνες, μπορεί ένα παιχνίδι να είναι διασκεδαστικό για όλους.









    Έφη Κακαλέτρη
    Β τάξη 2014-2015

    Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

    Β τάξη - Για να γελάσουμε ...Δημιουργούμε, Φανταζόμαστε, Ξεπερνάμε τα όρια...που οι μεγάλοι έχουν!


    Στο μάθημα της Γλώσσας ξεκινήσαμε την ενότητα που είχε τίτλο 

    "Για να Γελάσουμε".



    Στόχος:  Η εξοικείωση με χιουμοριστικά κείμενα και τρόπους παραγωγής του αστείου.


    Διαβάσαμε το κείμενο του Τζιάνι Ροντάρι που γίνεται αναφορά στο κλασικό παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας όπου τα παιδιά κατανοούν πώς το λάθος προκαλεί γέλιο.


    Ακολούθησε η παραγωγή ενός "ανάποδου" παραμυθιού από τους μαθητές που είχε σαν στόχο να καλλιεργήσει τον προφορικό και γραπτό λόγο αλλά και τη φαντασία τους.

    Βασικοί ήρωες....η καμηλοπάρδαλη ,ο πελεκάνος και η χρυσομαλλούσα!



    Και......
    Η χρυσομαλλούσα Λίζα
    Σ' ένα μικρό, κοκκινόσκεπο, αστείο, όμορφο σπιτάκι, ζούσε η χρυσομαλλούσα Λίζα.

    Δίπλα της είχε πάντα ένα μικρό πελεκάνο. 

    Έμπαιναν στην αμαξά τους και πήγαιναν βόλτα στο δάσος. 

    Εκεί συνάντησαν τον Πινόκιο μαζί με μια καμηλοπάρδαλη. 

    Είπε ότι έφυγε από τον πατέρα του, για να πάει στο σχολείο. 

    Έλεγε όμως πάλι ψέματα και μεγάλωνε ο λαιμός της καμηλοπάρδαλης. 
    Ο πελεκάνος που είχε πάντα
    η χρυσομαλλούσα Λίζα μαζί της
    Το κοκκινόσκεπο σπιτάκι της 
    χρυσομαλλούσας Λίζας, 

    που είχε πάντα μαζί της τον πελεκάνο  
    της απέναντι φωτογραφίας.

    Αποφάσισαν να γυρίσουν όλοι μαζί πίσω.

    Πιο κάτω συνάντησαν την Κοκκινοσκουφίτσα κι έκλαιγε, γιατί δεν έβρισκε το φίλο της το λύκο. 

    Ο λύκος την είχε αφήσει μέρες μόνη της γιατί έπαιζε με τα 3 γουρουνάκια. 

    Σκέφτηκαν να την πάρουν μαζί τους στην άμαξα, αλλά ξαφνικά ήρθε τρέχοντας ένας νάνος που είχε βρει το γοβάκι της Σταχτοπούτας. 
    Η Κοκκινοσκουφίτσα που
    έκλαιγε επειδή έχασε το
    φίλο της το λύκο.

    Η καμηλοπάρδαλη που
    ήταν μαζί με τον Πινόκιο
    και κάθε φορά που έλεγε
    ψέματα αυτός, μεγάλωνε
    ο λαιμός της. 

    Αποφάσισαν να μείνουν για πάντα μαζί και ο Πινόκιο να μην πει ξανά ψέματα. 

    Η καμηλοπάρδαλη ήταν πλέον χαρούμενη. 

    Ήταν μια όμορφη, αξέχαστη μέρα για όλους.








    Η άμαξα που πήγαιναν βόλτα στο δάσος. 
    Στιγμιότυπο από τη στιγμή που ο πελεκάνος και η καμηλoπάρδαλη
    έχουν επιβιβαστεί στην άμαξα.

    και οι μαθητές το εικονογράφησαν


    B' τάξη 2014-2015

    Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

    Α+Β τάξεις - Συν-γράφουμε ...ξανά!

    12ο Δ.Σ. Ζωγράφου και 14ο Ηρακλείου Αττικής συν-γράφουμε ξανά... Αυτή τη φορά όλη η εργασία έγινε ψηφιακά με τη χρήση του storybird.


    Στο 12ο Δ.Σ. Ζωγράφου οι μαθητές του Β1 ξεκινήσαμε το παραμύθι μας...
                               

    Στο 14ο Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής οι μαθητές της Β΄τάξης συνέχισαν ...

    Το ίδιο ακολούθησε και με τα άλλα δυο τμήματα. Η Α΄τάξη του 14ου Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής ξεκίνησε την ιστορία και το Β3 τμήμα του 12ου Δ.Σ. Ζωγράφου την ολοκλήρωσε.

    Τα παραμύθια μας δημοσιεύτηκαν ....κλικ και καλή ανάγνωση!