Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εικαστικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εικαστικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 14 Μαΐου 2017
Πέμπτη 6 Απριλίου 2017
Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017
Καθαρή Δευτέρα και τέχνη
![]() |
| Χαρταετοί -Δημήτρης Μυταράς |
![]() |
| Τρία παιδιά του Richard Arkwright με χαρταετό -Joseph Wright of Derby – 1791 |
![]() |
| αγόρι πετάει χαρταετό Frederick McCubbin – 1909 |
![]() |
| Αλέκος Φασιανός -Χαρταετός |
![]() |
| Αλέκος Φασιανός -Χαρταετός |
![]() |
| Γιάννης Μαγγανάρης -Χαρταετός, |
![]() |
| Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας. Χαρταετοί |
![]() |
| Ο χαρταετός – Francisco Jose de Goya y Lucientes – 1777-1778 |
![]() |
| Ο χαρταετός -Ignacio Pinazo Camarlench |
![]() |
| πέταγμα χαρταετών στη Montmartre – William James Glackens – 1906 |
![]() |
| Πετώντας τον χαρταετό -Robert Gemmell Hutchison R.S.A. R.S.W. – 1907 |
![]() |
| Πετώντας Χαρταετούς – John George Brown – 1867 |
![]() |
| Πετώντας Χαρταετούς – John George Brown – 1867 |
![]() |
| Πορτρέτο δύο αγοριών με ένα χαρταετό – George Romney |
![]() |
| Σκυλιά κυνηγούν χαρταετό – Carl Reichert |
![]() |
| Σπύρος Βασιλείου, 1950 |
![]() |
| Σπύρος Βασιλείου |
![]() |
| Χαρταετός – Henri Lebasque |
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016
Α τάξη, project "Αλλάζω". Τι είναι χαρά, λύπη, θυμός, φόβος, έκπληξη, αγάπη;
Τι είναι αυτό που νιώθουμε μέσα μας όταν στενοχωριόμαστε, φoβόμαστε, αγαπάμε...;
Πώς θα μπορούσαμε να καταλάβουμε ολα αυτά που νιώθουμε στην ψυχή μας, μέσα μας, να τα περιγράψουμε και να μπορέσουμε να τα εκφράσουμε;
Αυτό τους βοήθησε ώστε να γνωριστούν μεταξύ τους τα ανθρωπάκια τους...και να μας πουν πώς αυτά ένιωθαν μαζί μας.
Δε σταματήσαμε όμως εκεί..Πήραμε ένα χαρτόνι και ζωγραφίσαμε ένα δέντρο, όπως εμείς το φανταζόμαστε...κολλήσαμε και φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή του σχολείου μας. Γράψαμε τα έξι συναισθήματα και θα προσπαθήσουμε να εκφραζόμαστε κάθε φορα που νιώθουμε ένα από αυτά ώστε να μπορέσουμε να τα διαχειριστούμε.
Πώς θα μπορούσαμε να καταλάβουμε ολα αυτά που νιώθουμε στην ψυχή μας, μέσα μας, να τα περιγράψουμε και να μπορέσουμε να τα εκφράσουμε;
Η Κυρά των Κυκλάμινων θα μπορούσε να μας βοηθήσει!
Αποφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι. Τα ανθρωπάκια μας θα ήταν μαζί μας.
Αποφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι. Τα ανθρωπάκια μας θα ήταν μαζί μας.
παντομίμα
Όλη η ομάδα χόρευε, κινιόταν μέσα στο χώρο ακολουθώντας τη μουσική. Ξαφνικά η μουσική σταματούσε και οι μαθητές έλεγαν δυνατά ένα συναίσθημα.
Στη συνέχεια παρίσταναν ένα άγαλμα που απεικόνιζε το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την έκφραση του σώματος τους.
Αυτό τους βοήθησε ώστε να γνωριστούν μεταξύ τους τα ανθρωπάκια τους...και να μας πουν πώς αυτά ένιωθαν μαζί μας.
Δε σταματήσαμε όμως εκεί..Πήραμε ένα χαρτόνι και ζωγραφίσαμε ένα δέντρο, όπως εμείς το φανταζόμαστε...κολλήσαμε και φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή του σχολείου μας. Γράψαμε τα έξι συναισθήματα και θα προσπαθήσουμε να εκφραζόμαστε κάθε φορα που νιώθουμε ένα από αυτά ώστε να μπορέσουμε να τα διαχειριστούμε.
Μια "συναισθηματική" περιπέτεια λοιπόν ξεκίνησε για μας...
Σχετικά:
- Α τάξη - project "Αλλάζω".......Η ιστορία μας μόλις άρχισε...
- Α τάξη, project "Αλλάζω", οι συμπρωταγωνιστές της ιστορίας
- Α τάξη, project "Αλλάζω". Οι μαθητές της Α ενημερώνονται...
- Α τάξη, project "Αλλάζω". Οι "άλλοι ημείς" της ιστορίας μας...
- Α τάξη, project "Αλλάζω". H "βάφτιση" των άλλων ημών.
- Α τάξη, project "Αλλάζω". Από ένα κουτί παπουτσιών...
- Α τάξη, project "Αλλάζω". Τι και ποιος;...Γιατί;... Λες να;... Με βάζεις σε σκέψεις
Ετικέτες
Α τάξη 2016-2017,
Εικαστικά,
Επανακύκλωση,
Έφη Κακαλέτρη,
Ζέτα Στεργιώτου,
Μουσικοκινητική,
project "Αλλάζω"
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016
Α τάξη - Τρώγεται το "είναι";
Είναι ... πράγματι μια λέξη που ακόμα μας δυσκολεύει να την καταλάβουμε ώστε να μπορέσουμε να τη γράψουμε.
Τη μαθαίνουμε και αυτή ολικά, όπως το "έχει" και το "και".
Έτσι λοιπόν πήραμε χαρτόνι γράψαμε πάνω του τη λέξη με μαρκαδόρο και αφού βάλαμε κόλλα σχηματίσαμε με ζυμαρικά το ρήμα "είναι"!
Έτσι λοιπόν πήραμε χαρτόνι γράψαμε πάνω του τη λέξη με μαρκαδόρο και αφού βάλαμε κόλλα σχηματίσαμε με ζυμαρικά το ρήμα "είναι"!
Ήταν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και διασκεδαστικό για μας, αλλά αν το βράσουν οι μαμάδες μας, δεν θα είναι νόστιμο!
Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016
Καλό καλοκαίρι...
Μια σχολική χρονιά είναι ένα βιβλίο...είναι ένα ταξίδι... είναι μια πορεία... και... είναι ''καταδικασμένο'' να φτάσει σ' ένα προορισμό, σ' ένα τέλος. Όμως έχουμε όλες τις δράσεις, της μέχρι τώρα πορείας, να μας συντροφεύουν...
Το ταξίδι το δικό μας, διήρκεσε τρία χρόνια. Μέσα σ' αυτά...γνωριστήκαμε, παίξαμε, μάθαμε, γελάσαμε, στεναχωρηθήκαμε.... δεθήκαμε.
'Ηρθε η στιγμή που οι δρόμοι μας χωρίζουν. Δεν σταματούν. Χωρίζουν. Είναι μια από αυτές τις "στιγμές" που μας ταξίδεψαν στο "ταξιδεύοντας". Τέτοια είναι. Από αυτές που, από στιγμές αποκτούν διάρκεια και μας σημαδεύουν. Ήταν όμορφα, όλα ήταν όμορφα . Ακόμα και τα άσχημα όσα λίγα κι αν ήταν, γίνονται στο τέλος όμορφα, αν το θέλουμε...και το θέλουμε, έτσι δεν είναι;
Το ταξίδι μας λοιπόν έφτασε στο σημείο που πρέπει να ξαναρχίσει. Για τον καθένα μας ξεχωριστά. Μένουμε στο ίδιο σκάφος, αλλά ακολουθούμε άλλες πορείες πλέον.
Για να χαμογελάμε όταν θυμόμαστε και να έχουμε λόγους να ανακαλούμε και να αναπολούμε...

Γι αυτό...

...με αφορμή το ποίημα ''Γεια σου χαρά σου Βενετιά ''και αφού ακούσαμε το ομώνυμο τραγούδι αποφασίσαμε να χωριστούμε σε ομάδες και να συλλέξουμε πληροφορίες για τα ελληνικά μας νησιά. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς μέσα από το μάθημα της Ιστορίας και με τους "ταξιδευτές του ονείρου '' που επισκέφτηκαν κάποια από αυτά τα γνωρίσαμε, ασχοληθήκαμε και συζητήσαμε για τις ομορφιές τους αλλά και για τους πολιτισμούς που είχαν αναπτύξει..
Συγκεντρώσαμε τα ήθη και έθιμα που βρήκαμε, φωτογραφίες και χρήσιμες για εμάς πληροφορίες και φτιάξαμε με χαρτί του μέτρου ένα zine και σας το παρουσιάζουμε.
Καλό καλοκαίρι
Σάββατο 11 Ιουνίου 2016
Γ τάξη - Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Ακούσαμε για την περιπετειώδη επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη. Δεν την γνωρίσαμε, αλλά την περιγράψαμε, την αφηγηθήκαμε, και στοχεύοντας στη συναισθηματική έκφανση του μεγάλου ταξιδιού... ενεργοποιήσαμε την αχαλίνωτη παιδική μας φαντασία, με τη δημιουργία να είναι η φυσική της συνέπεια.
Με τα πιο προσφιλή μας εργαλεία...τα χρώματα, εικονοποιήσαμε τις στιγμές που "είδαμε" με τα δικά μας μάτια.
Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε ήταν χαρτόνια Α3, ξυλομπογιές, μαρκαδόροι.
Με τα πιο προσφιλή μας εργαλεία...τα χρώματα, εικονοποιήσαμε τις στιγμές που "είδαμε" με τα δικά μας μάτια.
Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε ήταν χαρτόνια Α3, ξυλομπογιές, μαρκαδόροι.
Για να λειτουργικοποιήσουμε τα έργα μας και για να μην περάσουν απλά στο αρχείο των δράσεών μας, τα πλαστικοποιήσουμε και τα κάναμε σουπλά.
Σάββατο 21 Μαΐου 2016
Γ τάξη - Ένα παραμύθι....
Στην ενότητα της Γλώσσας της Γ τάξης ''Του κόσμου το ψωμί'' εξοικειωνόμαστε με τα
λαϊκά παραμύθια, παροιμίες, αινίγματα.
Λάβαμε, βέβαια, υπόψη μας βασικές φράσεις για τη δόμηση της ιστορίας, που υπήρχαν στο βιβλίο.
λαϊκά παραμύθια, παροιμίες, αινίγματα.
Αφού λοιπόν εξοικειωθήκαμε, αποπειραθήκαμε να συγγράψουμε τη δική μας ιστορία...με τη γνωστή μέθοδο....ομαδοσυνεργατικά.
Λάβαμε, βέβαια, υπόψη μας βασικές φράσεις για τη δόμηση της ιστορίας, που υπήρχαν στο βιβλίο.
Ξεκινήσαμε να γράφουμε στο τετράδιο μας, αλλά η θέα ενός χαρτόκουτου που έφερε η δασκάλα μας, ήταν πρόκληση. Μια πρόκληση που δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε. Μετά λοιπόν από τη σχετική ταξική δημιουργική αναστάτωση, προτείναμε να γράψουμε και να εικονογραφήσουμε πάνω στο κουτί, ώστε να δημιουργήσουμε ένα παραμύθι ζάρι!
Συμμετείχαμε όλοι στη συγγραφή και στην εικονογράφηση...!
Στη συνέχεια διαβάσαμε μεγαλόφωνα το παραμύθι σε ομάδες και το ηχογραφήσαμε.
Ετικέτες
Αισθητική Αγωγή,
Γ τάξη 2015-2016,
Γλώσσα,
Εικαστικά,
Εκπαιδευτικό υλικό,
Επανακύκλωση,
Έφη Κακαλέτρη
Δευτέρα 16 Μαΐου 2016
Γ τάξη - Ιστορία - Η ασπίδα του Αχιλλέα
Σκεφτήκαμε με τους μαθητές, να προσπαθήσουμε και να αναπαραστήσουμε την ασπίδα του Αχιλλέα με βάση τις οδηγίες. Πήραμε λοιπόν ένα χαρτόκουτο που δεν χρειαζόμαστε, το αποδομήσαμε και με τη βοήθεια των δασκάλων μας κόπηκε έτσι ώστε να μπορέσουμε να το ζωγραφίσουμε και να ζωντανέψουμε μια δική μας έκδοση της ασπίδας.

Ετικέτες
Γ τάξη 2015-2016,
Εικαστικά,
Εκπαιδευτικό υλικό,
Επανακύκλωση,
Έφη Κακαλέτρη,
Ιστορία,
Μελέτη Περιβάλλοντος
Παρασκευή 13 Μαΐου 2016
Γ τάξη - Ζυμαρο...μοτίβα!
Στόχοι του κεφαλαίου 'ΜΟΤΙΒΑ' στα μαθηματικά είναι:οι μαθητές:
- να αναγνωρίσουν
- να επισημάνουν μοτίβα από το καθημερινό περιβάλλον
- να περιγράφουν
- να εξηγούν τη σειρά σε ένα μοτίβο και φυσικά...
- να δημιουργήσουν τα δικά τους μοτίβα.
'Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό! Φέραμε στην τάξη μας διάφορα ζυμαρικά, πήραμε χαρτόνια, κόλλα, βάλαμε τη φαντασία μας και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τα δικά μας μοτίβα...
Πήραμε κορδόνια, περάσαμε τα ζυμαρικά (δεν ήταν όσο εύκολο πιστεύαμε )...

Πήραμε κορδόνια, περάσαμε τα ζυμαρικά (δεν ήταν όσο εύκολο πιστεύαμε )...

φτιάξαμε και μοτιβοβραχιόλια...
Στην συνέχεια ο καθένας από εμάς τα παρουσίασε στην τάξη...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








































