Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γ τάξη 2014-2015. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γ τάξη 2014-2015. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Γ τάξη - Ξέρετε να τρώτε υγιεινά; Εμείς μάθαμε!

Η αξία της σωστής διατροφής

Με αφορμή την ενότητα του σχολικού βιβλίου της Γλώσσας: "Καλή όρεξη", ασχοληθήκαμε διαθεματικά με τη διατροφή.

Συζητήσαμε για πολλά θέματα όπως:


  • Γιατί είναι απαραίτητη η τροφή για τη ζωή φυτών και ζώων; (ενότητα 5, Μελέτη Περιβάλλοντος)
  • Τι έτρωγαν οι Πρωτόγονοι άνθρωποι;
  • Ποιες ήταν οι διατροφικές συνήθειες των Μινωιτών;
  • Τι τρώμε εμείς σήμερα;

  •  Ποια τρόφιμα είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας και ποια είναι ανθυγιεινά;
  • Ποιες είναι οι παγίδες της διατροφής μας;
  • Τι ρόλο πρέπει να παίζει η άσκηση στη ζωή μας;
  • Γνωρίσαμε την "Πυραμίδα της Διατροφής".
  • Ζωγραφίσαμε τις δικές μας πυραμίδες.


Τέλος για να εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε, οργανώσαμε ένα υγιεινό πρωινό στην τάξη μας και συμφωνήσαμε να τρεφόμαστε σύμφωνα με τους κανόνες της Διατροφικής Πυραμίδας.

Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Γ τάξη - Τελικά μας αρέσει και η Ιστορία!

Ξεκινώντας τη μελέτη του δεύτερου μέρους της Ιστορίας, που αναφέρεται στην Προϊστορία, οι μαθητές δυσανασχέτησαν. Πίστευαν ότι δεν θα είναι τόσο διασκεδαστικό πια το μάθημα όσο ήταν της Μυθολογίας. 
Γρήγορα όμως η γνώμη τους άλλαξε όταν:











  • Παρακολουθήσαμε ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Πρωτόγονου Ανθρώπου. 
  • Μελετήσαμε βιβλία γα την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους. 
  • Επισκεφτήκαμε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και μέσα από όλα αυτά, θαυμάσαμε η δύναμη του ανθρώπινου μυαλού.
Μετά, και μέσα από όλα αυτά,  αποφασίσαμε να γίνουμε κι εμείς ένα κομμάτι των εξελίξεων που διδαχτήκαμε. 

Έτσι...
  • Μιμηθήκαμε τις κραυγές που μπορεί να χρησιμοποιούσαν οι πρώτοι άνθρωποι πριν δημιουργήσουν την ομιλία.
  • Συζητήσαμε τις πιθανές δυσκολίες που αντιμετώπιζαν και πώς μπορεί να ήταν η καθημερινότητά τους. 
Και βέβαια...
  •  ...γίναμε τεχνίτες και καλλιτέχνες. Δημιουργήσαμε και διακοσμήσαμε χρηστικά αγγεία της Νεολιθικής Εποχής. 
  • Εμπνευστήκαμε από τον Κυκλαδικό Πολιτισμό και κατασκευάσαμε τα δικά μας "ειδώλια".